کشکول

صنعت گردشگری

کشکول

صنعت گردشگری

چگونه از لبهایمان مراقبت کنیم؟

همه انسان ها دوست دارند که صورت و اندامی مناسب داشته باشند که البته این دوست داشتن بیشتر به بانوان مربوط شده و بین بانوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما برخی از اعضای بدن مانند لب از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده که بسیار از بانوان علاقمند به داشتن لب های زیبا هستند که برای داشتن لب های مورد علاقه خودشون حتی به مواد شیمیایی و جراحی های زیبایی یا تزریق مواد حجم دهنده زیر پوست لب روی می آورند اما اگر شما یکی از این دسته بانوان هستید می توانید با انجام برخی تمرینات روزانه یا درست کردن برخی از ماسک های مناسب برای لب خودتان هیچ هزینه اضافه ای را برای دارو و درمان نپردازید.

1.        پس از برخواستن از خواب و شستشوی صورت با آب ولرم و صابون ، لب ها را با مسواک نمدار به مدت دو دقیقه ماساژ دهید . بعد از ظهرها هم پس از شستن صورت با آب ولرم و صابون به آرامی و با انگشت اشاره لب ها را ماساژ دهید.

2.        هفته ای یک بار از کرم های لایه برداری پوست ( قبلا با پزشک خود مشاوره کنید) روی لب های خود بمالید و خوب ماساژ دهید.

3.        می توانید ماسک های زیبایی زیر را هم در طول هفته روی پوست لب خود بمالید.

·         مقدار 100 گرم مغز پسته را همراه خامه خوب آسیاب کنید و به مدت 10 دقیقه روی پوست لب خود بمالید و بعد از گذشت ده دقیقه با آب ولرم بشویید.

·         یک عدد سیب درختی را با مقداری کره خوب مخلوط کنید و مخلوط حاصل را به مدت 10 دقیقه روی پوست خود بمالید و پس از گذشت زمان آن را با آب ولرم بشویید.

·         یک قاشق غذا خوری را بمقداری کرم ویتامین E مخلوط کنید و سپس روی لب بمالید و ده دقیقه زمان بدهید پس از ده دقیقه آن را با آب ولرم بشویید.

شما می توانید از هر یک از این ماسک ها برای یک روز استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که لب های شما هم به عنوان یکی از اعضای بدن شماست و نیاز به تمرینات ورزشی خاص خود دارد بنابراین برای داشتن لب های مناسب باید آنها را ترمین دهید تا حالت خود را از دست ندهند و فرم مناسب داشته باشند لازم نیست برای این کار زیاد زمان بگذارید فقط روزی سه دقیقه زمان لازم است که تمرینات مخصوص لب های شما به اتمام برسد .

1.        دهان خودتان را باز کنید و درست مانند ماهی هنگام شنا کردن در آب آن را باز و بسته کنید این تمرین را بیست بار تکرار کنید.

2.        دهان خودتان را ببندید و لب پایینی خودتان را به سمت راست و چپ حرکت دهید بعد این کار را با لب بالایی انجام دهید که البته باید از دستتان نیز کمک بگیرد این حرکت را بیست مرتبه انجام دهید

3.        دهان خودتان را ببندید و هر دو لب به سمت عقب و جلو حرکت دهید بگذارید هر دو لب روی هم حرکت کنند این حرکت را بیست مرتبه انجام دهید.

با استفاده از ماسک های گیاهی و دست ساز خودتان و تمرینات روزانه لب های خودتان پس از گذشت یک ماه اثرات آن را خواهید دید و شادابی را روی پوست لب خود می بینید.

New woman2011

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد